موسسه خیریه معلولین ذهنی امیرالمومنین (ع) سبزوار | مهرآسا
ایمیل موسسه payam_mehrvarzan@yahoo.com
با ما در تماس باشید ۰۵۱۴۴۶۴۶۵۵۱

اخبار و رویدادهای دو ماه اخیر

۱-بازدید های همراه با مهر دانشجویان دانشگاه پیام نور، هنرستان کاوشگران و دانشجویان پرستاری دانشگاه تربیت معلم قابل تقدیر بود.

بازدید دانشجویان از آسایشگاه

۲- دختران ما هم امسال به مدرسه رفتند و به همین دلیل شادی و نشاط آنها دو چندان شده است.

۳-گروه پرستاری و مدکاری آسایشگاه  از آسایشگاه کهریزک بازدید نمودند.

۴-همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) عده ای از خدام حرم آن حضرت به آسایشگاه آمده و به بازدید از آن پرداختند و با دادن هدایای متبرکی از حرم مطهر به مددجویان و پرسنل و هم چنین نامه های که دختران مستقر در این خانه سبز برای حضرت امام رضا(ع) نوشته بودند و توسط خودشان به خدام مهربان حرم تقدیم شد.و بعد از ظهر لذت بخش و فراموش نشدنی برای اهالی این خانه فراهم آمد.

بازدید خدام حرم امام رضا از آسایشگاهبازدید خدام از آسایشگاه

۵-امسال هم مانند هر سال دعای عرفه، عید قربان و عید غدیر خم، با شکوهی بیشتر از سال های گذشته بر گزار شد. مهم ترین نشانه ای که در این روز به خوبی لمس و احساس می شد مهربانی و ایثار کارکنان اداری این مرکز به مددجویان بود چرا که در این ایام تعطیل با حضور در آسایشگاه کمک فوق العاده ای به شکوه جشن های برگزار شده برای تعالی و ارتقاء این مکان مقدس نمودند و باعث شدند نظر بازدید کنندگان را جلب و با آنها بسیار صمیمانه برخورد نموده و پاسخگویی سوالات آنها باشند، چرا که آنها انسانیت خود را در تقسیم شادی و مهربانی کردن به نیازمندان و یتیمان و دختران این خانه سبز می دانند.

و بالاخره دیروز ۸ آذر ماه ۱۳۸۹ موتور برق اضطراری (اهدایی) آماده بهره برداری گردید.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *