موسسه خیریه معلولین ذهنی امیرالمومنین (ع) سبزوار | مهرآسا
ایمیل موسسه payam_mehrvarzan@yahoo.com
با ما در تماس باشید ۰۵۱۴۴۶۴۶۵۵۱

پیام نوروزی مدیرعامل محترم موسسه

سلامی دیگر در پایان سالی دیگر و با امیدواری فراوان برای آن که در سال پیش رو، بتوانیم بیشتر و بهتر وظایف خود را در مورد نگهداری و مواظبت از عزیزانی که به ما سپرده شده اند انجام دهیم. آرزو داریم که سال ۱۴۰۲ سال مؤثر و مفیدی برای همه مردم باشد. هرگاه رفاه و آسایش مردم عزیز بیشتر تأمین گردد نیکوکاران گرامی هم بیشتر به کمک و یاری ما و عزیزانمان آمده و آن ها هم خود را در این کار بزرگ و انسانی شریک می کنند.

چند روز قبل یعنی روز ۲۳ بهمن ماه مصادف با آغاز رسمی شروع به کار این مؤسسه در سال ۱۳۷۹ و با پذیرش ۳۴ مددجو بود. هرساله دراین ایام جشن های سالگرد تأسیس را با حضور بسیاری از شما نیکوکاران در محل سالن اجتماعات مؤسسه برگزار می کردیم. اما به دلیل برنامه ریزی برای جبران هزینه های ساختمان شماره ۸ و همچنین پرهزینه بودن مراسم جشن سالگرد از برگزاری آن خودداری نمودیم.

در سال ۹۶ و بعد از چندین سال برنامه ریزی و صرفه جویی بر آن شدیم که کار بسیار بزرگی را در تکمیل پروژه هایمان شروع نماییم که شما خوانندگان عزیز با اخبار و اطلاعات این موضوع در فضای مجازی آشنا گردیده و آگاهی لازم را پیدا نموده اید.

آنچه باید حتما یادآوری گردد حضور فعال و مؤثر نیک اندیشانی است که همچون گذشته به دنبال آن هستند تا هدایای خود را به سمت تکمیل این ساختمان هدایت نمایند و مانند همیشه به مسئولین این مؤسسه اعتماد نموده و معتقدند که هدایای آن ها در مسیر هایی که خودشان مایلند هزینه می شود. این اعتماد و اطمینان حاصل حدود ۱۷ سال تلاش و برنامه ریزی است که باعث شده است وقتی برای اجرای طرحی که منجر به افزایش ۵۰ نفر مددجوی جدید می گردد اعلام نیاز می کنیم، درخواست ما بدون پاسخ نمی ماند و تاکنون سه خانواده عزیز و گرامی از خیرین گذشته و جدید آسایشگاه تأمین قسمتی از هزینه های طرح را تقبل نموده اند.

بدیهی است که مؤسسه هم در قبال کار بزرگ این عزیزان لازم میداند که با نوشتن نام این خانواده ها بر قسمت هایی که در حال ساخت است و یا قبلا ساخته شده از این کار بزرگ آنان قدردانی نموده و با این عمل کار نیک آنان و نام بلندشان را جاودان سازد.

البته کاری که شروع شده و قرار است بسیاری از کمبودهای ساختمانی مؤسسه را جبران نماید و چیزی حدود ۱۶۵۰ متر مربع بنای جدید را شامل می شود به همکاری نیک اندیشان بیشتری نیاز دارد. ولی اطمینان داریم که با اراده و اعتماد علاقمندان و نیکوکاران از پس این کار بزرگ برخواهیم آمد. منتظر ارائه ی بیشتر خوبی های شما هستیم.  

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *