موسسه خیریه معلولین ذهنی امیرالمومنین (ع) سبزوار | مهرآسا
ایمیل موسسه payam_mehrvarzan@yahoo.com
با ما در تماس باشید ۰۵۱۴۴۶۴۶۵۵۱

جشنواره عکس طعم دوست داشتن

چند روزی بود که رفت و آمد عده ای عکاس در آسایشگاه بخوبی به چشم می‏آمد. تقریبا همگی آن‏ها با دختران ما ارتباط عاطفی و صمیمانه‏ای را برقرار کرده بودند. ارتباطی که این روزها و پس از پایان جشنواره عکس طعم دوست داشتن هم در جریان است.

در پی یک فراخوان در شماره قبل پیام مهرورزان و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری کیا سبز و مؤسسه خیریه معلولین ذهنی امیرالمؤمنین(ع) سبزوار و در جهت بزرگداشت روز جهانی معلولین قرار بر اجرای جشنواره عکس طعم دوست داشتن با محوریت مؤسسه خیریه معلولین ذهنی امیرالمؤمنین شده بود. تا برای یک روز هم که شده معلولین عزیز و رسیدگی به امور آن ها در سر خط اخبار و برنامه ها قرار بگیرد.

حضور هنرمندان عکاس در همه جای آسایشگاه دیده می‏شد. در لحظات برگزاری بازی های دسته جمعی و ساعات ورزش و کلاس های آموزشی و سالن غذاخوری و به هنگام مراجعه به پزشک مؤسسه و دریافت دارو توسط پرستاران و مددیاران و مددکاران یا به هنگام استفاده از وسایل فیزیوتراپی یا یونیت دندانپزشکی و خلاصه همه‏ی فعالیت هایی که در آسایشگاه انجام می گیرد تا مددجویان ساکن در آن با سلامت و آسایش و رفاه همراه با آموزش و گذران اوقات مفرح و با نشاط به زندگی خود ا دامه دهند.

در پایان روز اعلام شده جمعا ۲۴۰ اثر از ۲۵ عکاس به مؤسسه فرهنگی و هنری کیا سبز تحویل داده شده بود. عکس هایی که گوشه گوشه و ساعت به ساعت زندگی جاری در آسایشگاه بود. سپس نوبت هیأت داوران آقایان: هادی دهقان پور، خلیل خسروانی، محمد زرقی، محمود حیطه، سید علی حسینی فر بود که در روز ۷ آذر ماه در تالار یاس به شور نشسته و در یک جلسه‏ی طولانی همه‏ی آثار رسیده را مورد بررسی قرار داده و از بین آن ها ۳۳ اثر از ۱۶ هنرمند را برای نمایشگاه انتخاب نموده و عکس های برتر را نیز جهت مراسم اختتامیه و اهداء جوایز و لوح سپاس مشخص نمودند. ضمن تشکر از همه‏ی عکاسانی که در این فراخوان شرکت نموده و آثار خود را ارائه نموده بودند باید از هنرمندان زیر که آثار آن ها در نمایشگاهی که در روزهای ۱۵ تا ۱۸ در محل نگارخانه امیرشاهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش درآمد صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

 

جشنواره طعم دوست داشتن

جشنواره طعم دوست داشتن

  • الناز ضیغمی ۲- پریسا بلوکی ۳- حامد حیدری ۴-سارا حسین آبادی ۵-سعید ایروانی ۶-سمیرا سعیدی صابر ۷-سید حسین دلقندی ۸-شهناز دیواندری ۹-فاطمه داوودی فر ۱۰-فرشته قلعه نوی ۱۱-لیلا بلاش آبادی ۱۲-محسن جلینی ۱۳-محمد جواد باغانی ۱۴-مهدی سعیدی راد ۱۵-مهسا خلوتی ۱۶-مینا احمدی نژاد

جشنواره طعم دوست داشتن

به هر حال در روز چهارشنبه ۱۸/۹/۹۴ و از ساعت ۵ بعد از ظهر مراسم اختتامیه در سالن اجتماعات تالار یاس برگزار شد و در مراسمی ساده ابتدا کلاس آموزش عکاسی توسط آقایان حسینی فر و زرقی از هنرمندان و مدرسان و عکاسان سبزواری برگزار و سپس با تشکر و اهداء سپاسنامه از هیأت داوران تقدیر شد.

در پایان سه عکس برگزیده معرفی و به عکاسان آن ها جوایزی به شرح زیر اهدا گردید.

  • جایزه اول و عکس برتر جشنواره به آقای سعید ایروانی به همراه لوح سپاس و مبلغ سه میلیون ریال
  • جایزه عکس دوم جشنواره به خانم مهسا خلوتی به همراه لوح سپاس و مبلغ دو میلیون ریال
  • جایزه عکس سوم جشنواره به خانم مینا احمدی نژاد به همراه لوح سپاس و مبلغ یک میلیون ریال

در پایان مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین از تمامی برگزار کنندگان اعم از عکاسان شرکت کننده، هیأت داوران مؤسسه فرهنگی و هنری کیاسبز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاران مؤسسه خیریه معلولین ذهنی امیرالمؤمنین تشکر و قدردانی نمود.

جشنواره طعم دوست داشتن

    جشنواره طعم دوست داشتن   جشنواره طعم دوست داشتن

جشنواره طعم دوست داشتن

2-	جایزه عکس دوم جشنواره به خانم مهسا خلوتی به همراه لوح سپاس و مبلغ دو میلیون ریال

3-	جایزه عکس سوم جشنواره به خانم مینا احمدی نژاد به همراه لوح سپاس و مبلغ یک میلیون ریال

 

1-	جایزه اول و عکس برتر جشنواره به آقای سعید ایروانی به همراه لوح سپاس و مبلغ سه میلیون ریال

 

DSC_0133

جشنواره طعم دوست داشتن

جشنواره طعم دوست داشتن

DSC_0113

جشنواره طعم دوست داشتن

DSC_0139

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *